lottoamerica
لاتاری (مهاجرت از طریق انتخاب تصادفی)
کارت سبز (Green Card)
به کارتی گفته می‌شود که نشان دهنده اقامت دائم مشروط در ایالات متحده است. به کارت‌های اقامت در دیگر کشورها نیز گاهی کارت سبز گفته می‌شود.
این کارت آمریکایی در واقع اجازه اقامت دائم، کار، تحصیل، زندگی و مسافرت به آمریکا و استفاده از مزیت شهروندی آمریکا بدون تحمل زمان طولانی و هزینه بسیار است. دریافت این کارت از طریق روش های خانوادگی، پناهندگی، شغلی و قرعه‌کشی امکان پذیر است. یکی دیگر از راههای دریافت کارت سبز اثبات برجستگی علمی یا ورزشی، مثلا از طریق داشتن رکوردهای بین المللی است.
ایالات متحده آمریکا جهت متوازن ساختن جمعیت مهاجران خود، هر ساله ،از طریق برنامه قرعه کشی گرین کارت موسوم به DV Program بیش از ۵۰۰۰۰ ویزای مهاجرت (گرین کارت) در اختیار متقاضیان از کشورهایی که نرخ پائینی از مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را دارا می‌باشند، قرار می‌دهد. از سال ۱۹۹۰ و به دستور کنگره آمریکا، هر سال وزارت امور خارجه آمریکا مطابق بخش ۲۰۳(c) از قانون مهاجرت و ملیت (Immigration and Nationality Act) آمریکا، به صورت قرعه‌کشی (موسوم به لاتاری) تعدادی افراد را برای دریافت این نوع ویزا انتخاب می‌کند که نهایتا منجر به دریافت کارت اقامت دایم آمریکا (معروف به گرین کارت) می‌شود. برنده اصلی در صورت برخورداری از شرایط لازم موفق به کسب ویزای
Dr-1می‌شود.
زمان ثبت نام در قرعه کشی تقریباً دوماه مانده به آخر سال [میلادی] است و روش فعلی آن بصورت الکترونیکی یا بعبارت دیگر ثبت نام اینترنتی است. بدین لحاظ امکان ثبت نام از هر گوشه از دنیا و هر کشوری وجود دارد.
متقاضیانی که از طریق قرعه کشی گرین کارت (DV-Lottery) برنده میشوند، نامه ای با عنوان “نامه قبولی” که اعلامیه ای رسمی مبنی بر برنده شدن شان میباشد، دریافت میکنند. در صورت قبولی، شما وارد صفحه تایید قبولی خواهید شد و با وارد کردن اطلاعات و پس از وارد کردن کد تاییده (Confirmation Number) که در هنگام ثبت نام دریافت نموده اید نامه قبولی ظاهر می گردد.
تیم مسیر طلایی آریا با تجربه ی بسیار در زمینه ثبت نام لاتاری آماده ی ارایه خدمات به شما عزیزان است .
در صورت تمایل به ثبت نام با شماره ۰۹۱۲۳۴۵۱۷۰۶ تماس بگیرید.