• ژوبین شهیدی
  • ۷ مهر, ۱۳۹۹
  • اخبار

در هر پاساژ اینترنت رایگان برای مشتریان عرضه می گردد مخصوصاً پاساژهای معروف شهر استانبول. به راحتی به اینترنت این پاساژها متصل شده و کارهای اینترنتی خود را انجام دهید که بیشترین اتفاق برای توریست هایی که به این شهر سفر کردند صورت گرفته زیرا همه نمی خواهند که سیم کارت کشور ترکیه را تهیه کنند.

 

خرید هفتگی خانه در استانبول

فروشگاههای بیم، شوک، ۱۰۱، فیله، فروشگاه‌هایی هستند که در هر محل و هر منطقه شعبه های زیادی دارند شبیه سوپر مارکت های بزرگ عمل می کند، خرید محصولات در این فروشگاه با قیمت پایین برای شهروندانی که میخواهند هزینه های خورد و خوراک خود را مدیریت کنند توصیه می شود. علاوه بر این مارکت ها بازارهای محلی هفتگی نیز در هر محل پا می شود، که شما می‌توانید خرید های هفتگی خود را از این بازارهای مهم هفتگی انجام دهید. خرید از این بازارها علاوه بر شیرینی خاصی که دارد قیمت پایین اجناس در مدیریت هزینه شما را یاری می کند.

 

خرید پوشاک در استانبول

در سرتاسر استانبول اوت‌لت‌هایی ست که برای خرید پوشاک مناسب هستند. این فروشگاه ها بهترین برند های ترکیه و دنیا را در خود دارند و اجناس خود را با قیمت بسیار پایین تر از فروشگاه های عادی به مشتریان خود عرضه می کنند. توصیه ما برای خرید پوشاک این فروشگاه ها است. معروفترین اوت‌لت شهر استانبول مرکز خرید اولویم که در محله زیتون برنو واقع شده می باشد.  اطراف این مرکز خرید نیز فروشگاه هایی هستند که با قیمت بسیار پایین لباس های مناسبی را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.

 

حمل و نقل عمومی ترکیه – استانبول

اگر به تازگی به استانبول آمده اید آخر هفته های خود را در محله های قدیمی این شهر بگذرانید. جدای از جذابیت خیابان استقلال و میدان تکسیم محله های دیگری نیز هستند مناسب برای تفریح و سرگرمی شما. محله کادیکوی در منطقه آسیایی شهر استانبول یکی از مراکز تفریحی است. پر از کافه و رستوران آن که به شما توصیه می کنیم حتماً سری به آنجا بزنید. اگر در منطقه اروپایی شهر استانبول زندگی می کنید به اسکله امینونو رفته و از آنجا با یک کشتی به اسکله کادیکوی بروید.

یکی دیگر از جذابیت های مترو استانبول ایستگاه مارمارای می‌باشد. این مترو که قسمت آسیایی را به قسمت اروپایی و برعکس وصل می کند از زیر آبهای دریای مرمره عبور می کند و آخرین ایستگاه آن در قسمت آسیایی خیابان بغداد است. از زیبایی های این خیابان نیز غافل نشوید و حتماً اگر در قسمت اروپایی شهر زندگی می کنید سری به آنجا زده کافه و رستوران های آنجا نیز استفاده کنید. خیابان بغداد یکی از زیبا ترین خیابان های شهر استانبول در قسمت آسیایی می باشد.

اپلیکیشن موویت را در گوشی خود نصب کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا نزدیکترین وسیله نقلیه عمومی به مکان استان خود را پیدا کنیم و بسیار کاربردی است. باید گفت بعضی از وسایل نقلیه عمومی در شب های تعطیل به صورت ۲۴ ساعته خدمات خود را به شهروندان مقیم شهر استانبول و توریست های این شهر ارائه می دهد. متروبوس در شهر استانبول به صورت ۲۴ ساعت کار می کند. مترو در شبهای تعطیلی به صورت ۲۴ ساعت کار می کند. از این خیال، شما را برای تفریحات شبانه در شهر استانبول راحت می‌نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *