وقت سفارت انگلیس
تعیین وقت سفارت انگلیس یکی از نخستین مراحل برای اخذ ویزای انگلیس است. متاسفانه در پی وقایع سال ۲۰۱۱، متقاضیان ایرانی ویزای انگلیس با مشکلات بسیاری برای تعیین وقت سفارت و طی کردن دیگر مراحل اخذ ویزا مواجه شده‌اند که البته پس از آغاز به کار دفتر VFS Global در تهران، این امکان وجود دارد که از داخل کشور نیز برای تعیین وقت سفارت این کشور اقدام نمود. اما برخی از متقاضیان با تصور اینکه شانس پذیرش درخواست ویزای آنها در سفارتی خارج از ایران بیشتر است، از کنسولگری انگلیس در کشورهای ترکیه و یا امارات درخواست وقت سفارت می‌کنند.
با ما تماس بگیرید.
☎️۰۲۱۲۲۸۲۶۴۳۹ ۰۹۱۲۳۴۵۱۷۰۶ 👉t.me/VisaGold_Adviser ✅Instagram.com/visagold4me
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
متقاضیان تعیین وقت سفارت می‌بایست پس از ثبت درخواست خود در وب سایت رسمی سفارت بریتانیا، نسبت به تعیین وقت سفارت اقدام کنند که شامل مراحل زیر خواهد بود:
  • مراجعه به وب سایت رسمی سفارت بریتانیا و انتخاب ویزای مدنظر
  • ایجاد حساب کاربری انحصاری و ورود به آن
  • پر کردن فرم انگلیسی درخواست ویزای انگلیس
  • تعیین محل مناسب برای انگشت نگاری
  • تعیین وقت سفارت انگلیس
  • پرداخت هزینه وقت سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در دفتر انگشت نگاری سفارت انگلیس حدود ۲۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد در روز مقرر، درخواست ویزای انگلیس وی بطور خودکار از فهرست بررسی خارج خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
☎️۰۲۱۲۲۸۲۶۴۳۹ ۰۹۱۲۳۴۵۱۷۰۶ 👉t.me/VisaGold_Adviser ✅Instagram.com/visagold4me
مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت انگلیس
هر متقاضی در زمان حضور در کنسولگری کشور انگلیس در تهران و یا هر یک از کشورهای ترکیه و امارت، می‌بایست مدارکی را به همراه داشته باشد تا بتواند ضمن احراز هویت خود، مراحل بعدی را طی نماید. مدارک لازم عبارتند از:
  • اسکن صفحه اول پاسپورت
  • فرم تکمیل شده درخواست وقت سفارت به زبان انگلیسی
  • واچر هتل محل اقامت در انگلیس و رزرو بلیط رفت و برگشت
  • دعوتنامه انگلیس و مدارک هویتی دعوت کننده (در صورت داشتن دعوتنامه)
دقت داشته باشید فرم فارسی درخواست تعیین وقت سفارت انگلیس با فرم لاتین درخواست ویزای این کشور متفاوت است و می‌توانید این فرم را از طریق لینک زیر مشاهده کنید و به همکاران ما ارائه کنید.
مدت زمان لازم جهت تعیین وقت سفارت
واقعیت این است نمی‌توان بطور دقیق مدت زمان لازم جهات تعیین وقت را تخمین زد. به دلیل ترافیک زیاد متقاضیان برای دریافت ویزای انگلیس اکثرا در جدول زمان بندی، وقت خالی دیده نمی‌شود. در واقع وقت سفارت انگلیس بصورت هفتگی آپدیت می‌شود و اگر کمی خوش شانس باشید، شاید بتوانید زمانی مناسب را رزرو کنید.
کارشناسان اجرایی دپارتمان ویزا و وقت سفارت گروه مسیرطلایی آریا بدلیل سالها تجربه و آشنایی با سازو کار تعیین وقت سفارت انگلیس، می‌توانند کمک بسیاری در این مرحله به متقاضیان محترم ارائه داده و نزدیک ترین و مناسب‌ترین زمان را جهت انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک در اختیار شما قرار دهند.
تعیین وقت سفارت انگلیس با VisaGold
گروه مسیرطلایی آریا که پیش از این نزدیک به دو دهه ، سابقه‌ای درخشان در ارائه خدمات ویزا و وقت سفارت، پیکاپ ویزا و اخذ اقامت کشورهای کانادا و حوزه شینگن را در کارنامه دارد، با بهره‌مندی از کادری مجرب و برخوردار از دانش روز و همچنین زیرساخت‌های لازم همچون دفاتر برون مرزی و پروازهای اختصاصی می‌کوشد بهترین مسیر را پیش روی متقاضیان محترم وقت سفارت انگلیس قرار دهد. هلدینگ مسیر طلایی آریا در حال حاضر در تکمیل خدمات خود ویزای تضمینی انگلیس، خدمات تعیین وقت سفارت انگلیس و پیکاپ ویزای انگلیس را در دسترس قرار داده‌است تا متقاضیان محترم بدون کوچکترین دغدغه‌ای شاهد پیشرفت روند اخذ ویزای خود باشند.
وقت سفارت انگلیس در تهران
از مزایای مراجعه به دفتر انگشت نگاری سفارت انگلیس در تهران برای انجام انگشت نگاری و ارائه مدارک، عدم نیاز به مصاحبه خواهد بود. مراجعین به دفاتر TLS در تهران، پس از ارائه مدارک و انگشت نگاری، پاسپورت خود را به سفارت تحویل داده و نتیجه درخواست ویزا به همراه پاسپورت طی ۲ الی ۴ هفته به آدرس پستی متقاضی ارسال می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
☎️۰۲۱۲۲۸۲۶۴۳۹ ۰۹۱۲۳۴۵۱۷۰۶ 👉t.me/VisaGold_Adviser ✅Instagram.com/visagold4me
پیکاپ ویزای انگلیس
همانطور که اشاره شد خدمات پیکاپ ویزا یا همان پیکاپ پاسپورت یکی دیگر از خدمات مجموعه گروه مسیرطلایی آریا می باشد که با هدف تسریع مراحل اخذ ویزا و کاهش هزینه‌های متقاضیان محترم در این روند ارائه می‌شود. خدمات پیکاپ ویزای انگلستان در حال حاضر کشورهای ترکیه، امارات و ارمنستان را شامل می‌شود.
‼لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات ما در این جا یک نسخه ساده و ویرایش شده از قوانین است. اگر شما در مورد برخی قوانین شک دارید، و یا می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد قوانین کسب کنید، لطفا با خدمات مهاجرتی ویزا گلد تماس حاصل کنید👇
🔱با ویزاگلد همه ی دروازه های دنیا را کشف کنید🔱
👇
☎ ۰۹۱۲۳۴۵۱۷۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *