• ژوبین شهیدی
  • ۲ مهر, ۱۳۹۹
  • اخبار

جزیره پرنس ادوارد رکورد شکست

۱ مهر ۱۳۹۹ اخبار, اخبار مهاجرت در

جزیره پرنس ادوارد کانادا در تاریخ ۱۷ سپتامبر پذیرش جدیدی برگزار کرده و طی آن برای ۳۴۵ متقاضی مهاجرت کاری/اقتصادی دعوتنامه صادر کرده است. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد پس از آنکه در تاریخ ۲۰ آگوست از تعداد زیادی متقاضی اکسپرس انتری و دسته مهاجرتی Labour Impact دعوت کرد، در این پذیرش نیز رکورد جدیدی شکست. مجموعا ۳۱۳ متقاضی در دسته های اکسپرس انتری و Labour Impact در این پذیرش دعوتنامه دریافت کردند. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد اعلام نکرده است که چه تعداد متقاضی اکسپرس انتری در این پذیرش دعوتنامه دریافت کرده اند. بدین ترتیب این استان کانادا طی ۱۲ ماه اخیر مجموعا برای ۱۵۸۳ متقاضی در این دو دسته ی مهاجرتی دعوتنامه صادر کرده است.

۳۲ متقاضی کارآفرینی نیز از طریق Business Impact: Work Permit Stream برنامه مهاجرتی استانی جزیره پرنس ادوارد دعوت شدند. گفتنی است برنامه مهاجرتی استانی جزیره پرنس ادوارد بخشی از برنامه مهاجرت استانی کاناداست که به برخی از استان ها و مناطق کانادا اجازه می دهد سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.

دسته ی اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد با سیستم اکسپرس انتری فدرال در ارتباط است و به این استان اجازه می دهد متقاضیان دسته های تجربه کانادایی، مشاغل فنی نیازمند مهارت و اسکیلد ورکر فدرال را برای اقامت دائم انتخاب کند.

گفتنی است متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها نیز دعوتنامه صادر خواهد شد. دسته ی مهاجرتی Labour Impact نیز مختص اتباع خارجی است که از طرف یک کارفرمای مقیم جزیره پرنس ادوارد پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده اند و از حمایت او برخوردار هستند. این دسته به اکسپرس انتری مرتبط نیست.

حداقل امتیاز متقاضیان دسته ی Business Impact در سیستم امتیازدهی مختص این مسیر مهاجرتی ۱۰۲ بوده است. حداقل امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری و Labour Impact اعلام نشده است. شایان ذکر است که علاقه مندانی که مایل هستند از طریق اکسپرس انتری، Labour Impact یا Business Impact از طرف استان انتخاب شوند می بایست در گام نخست تمایل خود را با ارائه ی Expression of Interest اعلام کنند.

متقاضیان واجد شرایط سپس وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند و بر اساس پاسخ هایی که در ابراز تمایل خود اعلام کرده اند رتبه بندی می گردند. باید توجه داشت که ابراز تمایل یا Expression of Interest درخواست نیست بلکه صرفا اقدامی است برای اعلام تمایل متقاضی به برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد تا او را برای انتخاب در نظر بگیرد. سپس متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های ماهانه دعوت به ارائه درخواست اقامت می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *