وقت سفارت استرالیا
وقت سفارت استرالیا تنها به صورت آنلاین انجام میپذیرد که خدمات این شرکت شامل مشاوره، پر کردن فرم ها، برنامه سفر، پرداخت انلاین وجه سفارت و غیره می باشد وقت سفارت استرالیا تخصص ما می باشد.
بدون شک استرالیا یکی از زیباترین کشورهای دنیا میباشد. به دلیل بکر بودن این قاره مسافرت به استرالیا، تجربه ای زیبا و خاطره انگیز است که در هیچ جای دیگر، قابل دستیابی نیست.
استرالیا یکی از کشورهای مشترک المنافع بریتانیای کبیر میباشد که پایتخت آن شهر کانبـرا و شهرهای مهم آن عبارتند از: سیدنی، ملبورن، بریسبن، آدلاید و پـرت
چگونه وقت سفارت استرالیا بگیریم؟
قبل از ورود به هر کشور خارجی در ابتدا باید اقدام به گرفتن وقت سفارت از کشور مربوطه و اخذ ویزا، همراه با تهیه ی مدارک مورد نیاز کنید.گرفتن وقت سفارت استرالیا به دلیل وجود دشواری هایی که دارد کار آسانی نیست و قوانین خاص خود را دارد. ما در ادامه به مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت استرالیا می پردازیم.
مدارک لازم جهت تعیین زمان سفارت استرالیا
·         اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار (امضا شده)
·         ترجمه ی شناسنامه
·         گواهی اشتغال به تحصیل (برای دانش آموزان و دانشجویان)
·         کارت پایان خدمت (برای آقایان)
·         دو قطعه عکس رنگی
·         پر کردن فرم های مربوطه
·         گردش مالی ۶ ماه آخر حساب بانکی
·         تمکن مالی
·         ارائه ی مدارک شغلی با توجه به شغل مربوطه ی هر فرد (مانند: آگهی تاسیس، جواز کسب، کارت بازنشستگی و فیش حقوقی و…..)
·         ترجمه ی سند ازدواج (در صورت وجود)
·         گواهی رضایت نامه ی والدین (برای کودکانی که همراه با والدین خود سفر نمی کنند)
لازم به ذکر است یکی از شرایط مهم برای اخذ ویزای استرالیا سابقه ی سفر شما مانند ویزای شنگن و تمکن مالی برای اثبات توان مالی برای هزینه های سفر است و از عوامل دیگر که در اخذ ویزای استرالیا بسیار مهم است، ارائه مدارکی است که نشان دهنده ی بازگشت شما از استرالیا به کشور خود می باشد. مانند: مدارکی که در بالا ذکر شد از جمله، گواهی اشتغال به تحصیل اگر دانشجو هستید یا گواهی اشتغال به کار اگر کارمند هستید.
تعیین فوری وقت سفارت استرالیا توسط VisaGold
بسیاری از افراد و مخصوصا تاجران و دانشگاهیان به خاطر مشغله های کاری و تحصیلی از انجام امور مربوط به اخذ وقت سفارت عاجزند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که چنین مشکلی گریبان گیر شماست دیگر نگران نباشید.
گروه مسیرطلایی آریا برترین خدمات را در زمینه اقامت، وقت سفارت، گرفتن ویزا و… به هموطنان ایرانی ارائه می کند. فقط کافیست با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما از لحظه ای که تماس گرفتید تا لحظه برگشت از سفر با شما خواهند بود.
برای اطلاع از آخرین اخبار با ما تماس بگیرید.

گروه مسیرطلایی آریا ، باز هم با هدف رفاه هر چه بیشتر متقاضیان، تورهایی اختصاصی تعریف کرده است تا خدمات VIP به متقاضیان وقت سفارت ارائه داده شود.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار با ما تماس بگیرید.

پیکاپ ویزای استرالیا با VisaGold
خدمات پیکاپ ویزا یا همان پیکاپ پاسپورت یکی دیگر از خدمات مجموعه مسیرطلایی آریا با هدف تسریع مراحل اخذ ویزا و کاهش هزینه‌های متقاضیان محترم در این روند ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *