• ژوبین شهیدی
  • ۲۹ بهمن, ۱۳۹۸
  • اخبار

 

ویزای Tier4یا همان ویزای دانشجویی انگلستان به دو دسته ویزای Tier4 General و ویزای Tier4 Child تقسیم می شود. ویزای Tier4 جنرال برای افراد از سن ۱۷ سال و ۶ ماه به بالا می باشد و افراد با سن کمتر از ۱۷ سال و ۶ ماه برای ویزای Tier4 child می توانند اقدام کنند. اگر بتوانید از یک مدرسه، دانشگاه یا کالج در انگلستان پذیرش بگیرید و به مهارت های زبان انگلیسی مسلط باشید می توانید برای ویزای Tier4 اقدام کنید.

طبق قوانین اداره مهاجرت انگلستان شما می بایست سه ماه قبل از شروع ترم تحصیلی خود برای دریافت ویزای Tier4 اقدام نمایید. سه هفته پس از روزی که به سفارت مراجعه کردید جواب ویزای خود را دریافت خواهید کرد.

برای دریافت ویزای Tier4، اگر از خارج از انگلستان اقدام می کنید، می بایست ۳۲۸ پوند پرداخت نمایید. همچنین به ازای هر نفر همراه باید ۳۲۸ پوند پرداخت کنید. هزینه بیمه نیز باید پرداخت شود. اگر به صورت آنلاین درخواست ویزای تحصیلی را ارائه می دهید، وقتی به قسمت مربوط به پرداخت مبلغ می رسید ۳۰ دقیقه به طور زمان دارید توسط credit cards مبالغ مورد نظر را پرداخت نمایید. اگر از سفارت انگلستان در حال اقدام هستید می بایست مبالغ مورد نظر را در روز سفارت همراه داشته باشید تا پرداخت نمایید.

پس از دریافت پذیرش به شما نامه ای تحت عنوان CAS (Confirmation of Acceptance for Studies) دریافت خواهید کرد، که باید به همراه سایر مدارک به سفارت انگلستان تحویل داده شود و در خواست ویزای تحصیلی را مطرح نمایید. این نامه به مدت ۶ ماه اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *