• adminmanager
  • ۲۶ فروردین, ۱۳۹۸
  • اخبار

يک گروه بلندپایه اجتماعی از نوآوران شهر تورنتو، راه جدیدی را برای استفاده از یکی از بزرگترین دارایی های این شهر (یعنی جامعه پر رونق تکنولوژیک آن) پیدا کرده تا با یکی از مهم ترین چالش های آن یعنی نرخ رو به رشد بی خانمانی مقابله کنند.

ChalmersBot یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است که باهدف کمک به افراد بی خانمان در یافتن وعده های غذایی گرم، سرپناه و خدمات اجتماعی در زمان واقعی طراحی شده و به سادگی پیام دادن به یک دوست می باشد.

Chatbot که توسط یک شرکت غیرانتفاعی محلی به نام Ample Labs طراحی شده با عرضه نسخه BETA این برنامه در ماه نوامبر، به بیش از ۱۰۰۰ بی خانمان در یافتن غذا، لباس و سرپناه کمک نموده و سازندگان آن چشم انداز خود را بر توسعه برنامه متمرکز کرده اند.

در یک نظرسنجی از ۴۲۱ بزرگسال بی خانمان، ۹۴ درصد گفته اند که آنها یک تلفن همراه دارند و این دستگاه ها اغلب ابزار حیاتی برای ارتباطات هستند ولی متاسفانه، اکثرا فاقد ابزارهای دیجیتال می باشند.

شرکت Ample Labs در تلاش است تا با کسب ۱۰ هزار دلار، برنامه خود را از طریق محیط آنلاین برای یک نفر از هر ۱۰ کانادایی که دچار بی خانمانی پنهان می باشد گسترش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *